Thursday, June 4, 2009

CELCOM BERUKBAND YANG BODOH!!!!


Da lama rasanya aku pendamkan perasaan ni aku rasa tapi malam ni aku rasa dah tak boleh tahan lagi dengan perangai celcom beruk band ni...., kalau pada sesape yang nak amik beruk band ni aku nasihatkan pikir la lagi sekali, kalau korang jenis yang boleh bersabar dan suke menunggu sila teruskan untuk mendaftar dan pastikan ikat contrac tu lama - lama sikit,kalau boleh amik sampai 9 thn ikat la sampai 9 thn, sampai mampus pun tak ape..... advance plan tawarkan boleh dapat sampai 3.6mbps konon... kakak dia la... jgn kata 3 mbps, nak dapat 1mbps pun sakit jiwa, kalau on9 kul 7 malam boleh la dapat 1mb, tu yang advance plan, yg basic plan dia 384KBPS, tapi pakai dapat 100-200 kbps... haram j betul... bila kol centre kata ada masalah teknikal la ape la... cakap je la line korang yang sengal!!!!!! bodoh!!!
Ikut hati aku nak terminate je line ni tuka pakai maxis... tapi maxis pulak tak boleh pakai kat phone... aduh.... sengal! sengal !, bila la malaysia ni nak jadi satu negara yang boleh guna broadband dengan sempurna....


BODOH!!!!
BODOH!!!!
BODOH!!!!
BODOH!!!!
BODOH!!!!


BERUK...... BAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 comment:

nana said...

waa bila nk update ni